Wednesday 18 April 2007

Podrska "Prijatelja" Projekta


Ime i Prezime : Samir Bećirović - Daki
E-Mail adresa : dalenka5@gmail.com
Grad : Tuzla
Zemlja : Bosnia & Herzegovina

Šta reći, stvarno čovjeka ostavljate bez teksta. Konačno jedna fascinantna distanca od svakodnevne uljuljkanosti u perverznu igru sa našim životima, politikanstvo i ljudsku mizeriju. Konačno prozor u normalan svijet i makar na par minuta ostvarenje dječačkih snova koje smo davno prestali sanjati.
Najiskrenije vam se divim i bez imalo pretjerivanja mislim da su djeca koja rastu u ovoj društvenoj lokvi konačno dobila prave idole, a svi mi ostali nešto na šta se sebično možemo ponosti iako niti na jedan način nismo dio vaše veličanstvene skupine.
Još sam više ponosan što su i neka poznata lica koja sam toliko puta pozdravio na ulicama svoje Tuzle dio cijele ove priče i što dežurni dušebrižnici nemaju niti jedan milimetar prostora da tim ljudima ospore uspjeh, a to je nažalost ključna disciplina u našoj lijepoj Bosni - oprosti drugome sve osim uspjeha.
Želim vam puno sreće na vašim putovanjima, da vas Posejdon pazi na bjelosvjetskim morima vjetar u jedra i puno dobrih ljudi na svim stranama svijeta koji će vas ugostiti u svojim domovima.
Uz izraze najiskrenijeg poštovanja,
srdačan pozdrav od Dakija

-------------------------------

Ime i Prezime : Samir Bećirović - Daki

Veliki čovječe,
posle tvojih riječi koje si mi napisao dugo sam razmišljao kako malo čovjeku treba da se osjeća sretan i kako je zaista ponos ono što nam kroz sve ove burne godine niko nije uspio oduzeti već naprotiv, samo je rastao. I zaista kada razmišljam kristalno mi je jasno zašto sam toliko ponosan na svoju Tuzlu, na svoju Bosnu i na ljude poput tebe i cijele ekipe koja je uključena u ovaj projekat. Razlog je što je takvih ljudi sa takvim mentalnim sklopom i duhom nevjerovatno malo i imam osjećaj da ih je sve manje i to je ono što užasava svakog normalnog čovjeka. Ali raduju me informacije koje si mi napisao da djeca razmišljaju o nekim svojim "pustolovinama" jer to je ustvari jedino rješenje, odgojiti generacije koje će misliti svojom glavom i svojim srcem i malo po malo razbijati ove barijere koje rastu iz dana u dan.Ne znam koliko si imao priliku primjetiti ali koševi pred zgradama i igrališta u Bosni su prazni, a sjeti se kako smo mi kao djeca maltene u redu čekali iza koša da nas neko pošalje po vodu i molili boga da nekada i mi zaigramo sa "velikima"...No vjerujem da će pozitivna fronta opet postati dominantna u našem društvu. Reći ću ti i par riječi o sebi čisto da imaš predstavu ko je "s ove strane žice".
Imam 28 godina i u Tuzli sam završio osnovnu (Jusuf Jakupović) i Gimnaziju, a onda i Pravni fakultet u Sarajevu.Trenutno živim u Sarajevu i radim u Marketingu "Bosnalijeka" kao stručni saradnik za izradu ugovora (ako vam zatreba lijekova samo javi šaljem vam direktno sa proizvodne trake :):) Nekada sam se profesinalno bavio rukometom ali sila prilika i čista egzistencija me eto odvedoše u pravnike.
Ako bilo kada i na bilo koji način ocijeniš da bi vam mogao biti od pomoći molim te bez oklijevanja mi se javi biće mi čast i zadovoljstvo naći vam se pri ruci.
Ovom prilikom će ja tebe zamoliti za jednu sitnicu koja bi mi neopisivo puno značila, ako ikada budeš u prilici sa bilo kojeg meridijana i iz bilo kojega kutka ovog svijeta, da mi pošalješ i neku razglednicu jer imam jednu malu kolekciju razglednica od svojih prijatelja iz čitavog svijeta.Razglednice sa vašeg puta oko svijeta bi zasigurno dale toj mojoj kolekciji jednu posebnu dimenziju.
Kao svoj skromni doprinos (a pošto volim da kuham ili bolje rečeno da dobro jedem) šaljem vam i par recepata za finu klopu koje svakodnevno skidam sa jedne internet stranice pa ako vam bude od koristi svaki slijedeći put ću vam slati nešto novo da malo omrsite svoj morski brk :):) Ako zapne poslaću vam i malo pite i ćevapa DHL-om da vas želja mine :)
Na kraju, uz iskreno zadovoljstvo što evo makar na ovaj način imam priliku kontaktirati sa ekipom koja na tako fascinantan način pronosi Bosansku zastavu oko cijeloga svijeta, najiskrenije vas sve pozdravljam i želim vam mirno more, sirene i novu avanturu svaki dan, a mi u Bosni ćemo makar na pola sata ponedeljkom biti srcem i dušom uz vas.
Čuvajte se Veliki ljudi i neka vas sreća prati gdje god da ste....
S dubokim poštovanjem,
Daki...

********

Ime i Prezime : Jungic Njegoslav
E-Mail adresa : jungic.nj@blic.net
Grad : Celinac
Zemlja : Bosnia & Herzegovina

Sve pohvale za ovakav poduhvat. Neka barem neko u ovoj drzavi radi nesto pametno i korisni. Cijeli nam se zivot sveo samo na politiku. Kad god upalim TV samo politika. Jedino ponedeljkom u 21:30 je izuzetak. Kada pocne Put oko svijeta ja sam samo fizicki u svojoj sobi ali psihicki sam tamo gdje je Prva BH ekspedicija. Prosto Vam zavidim ali ne ono pakosno .... Svaka cast i puno srece u nastavku putovanja kako vi to kazete ili slicno "puna jedra vjetra u ledja"!!!!!!

-----------------------

Pozdrav Nebo,

hvala ti puno sto si mi odgovorio, ne mozes da zamislis kako su me trci prolazili i jeza dok sam citao ovaj mail. Nadam se da te necu opteretiti i oduzeti tvoje vrijeme sa ovim svojim pisanjem. Sinoc sam gledao kako ste uzivali u letu sa onim ultra-lakim avioncicima, i po ko zna koji put ste me odveli iz ovog naseg danasnjeg sivila. Ja sam letio sa motornim zmajem i bilo je fenomenalno i ti iznad Banja Luke, mogu da zamislim kako je vama bilo iznad okeana, plaza i onih egzoticnih suma. Mogu samo zamisliti kakav je osjecaj dobijati pisma iz cijelog svijeta kada skontas da postoje ljudi koji na dobijaju pisma cak ni od svojih prijatelja iz susjednog grada. Od mene imate sve pohvale i svu podrsku za ovo sto radite i samo naprijed. Ja obozavam prirodu,putovanja, astronomiju, avione, formulu 1, cesto sa sestrom odem da setam po prirodi, po brdima sumi pored rijeke.... aparat je nizostavan na ti setnjama. Sto se tice filozofije samo ti nju koristi, ja ju isto volim to su kapljice mudrosti po mom misljenju. Volio bih da se pridruzim vasoj ekspedici i da obidjem svijet sa vama, znam da nece biti lako ostvariti taj san , ALI NADA POSLEDNJA UMIRE. NADAM SE DA CE ME SRECA PRATITI. Sto se tice engleskog tu moram biti iskren ne poznajem ga naj bolje, razumijem kada neko govori i to sporije, dok kada je prica upitanju to ide jos sporije.Ali se trudim da ga sto bolje naucim, posto ce mi trebati za posao, a kako stvari stoje dobro dodje i za druge stvari. Ja imam 22 godine i student sam vazduhoplovstva u Banja Luci, tacnije idem za menadjera vazduhoplovstva.
Jos jednom puno hvala sto si se javio i sto nam omogucavate da svijet upoznamo u ljepsem svijetlu, a ne kako nam mediji prikazuju danas. A i vi se potrudite da svijetu prestavite nasu zemlju u sto boljem svijetlu, mada su protekla desavanja ostavila dobar oziljak.
Izvini ako sam te sta uznemirio jos jednom puno srece i samo naprijed.....
Njegoslav!

No comments: